Helgen som varit

I fredes hade jag förfest hos mig. Var tänkt att det bara skulle vara tjejer först men så blev det ju inte haha!
Mamma och Micke satt ute med oss och det slutade med att folket fick ta va dom ville från barskåpet även denna gång, men som tur var var inte alla så pigga på det haha.
Vid 11 begav vi oss in mot stan. Blev tre hjärtan och idas:)
trevlig kväll måste jag säga:)

   


I lördes var det kräftskiva hos mig och senare på kvällen blev det tre hjärtan med Linda=)
Vi behövde inte visa leg och vi fick stämpla oss själva. Han gav stämplen till Linda, hon ba : va ska jag göra med den? han ba stämpla kanske? hon ba haha jaha. Men jag har kvar min sen igår så jag behöver ingen mer. Han ba : det finns något som heter dusch! HAHAHAHA
jag fick för mig att vakten var full så jag frågade va han hade i glaset och han tyckte att jag skulle smaka på det så det gjorde jag med. Men jag har ingen jävla aning om vart de va för något.
Gjorde en väldigt dum sak den kvällen, men det kan jag inte få ogjort nu. fy:/
Jag och Linda träffade på några falkenbergare som vi dansade med. Blev lite fel sen när vi fick reda på att dom är nyktra haha. När tre hjärtan stängt begav vi oss till La coca där vi träffade Viktor,Robin och Hampe. Vi träffade även på Emil som spelar på tre hjärtan, så vi sket i falkenbergarna och drog in med Emil och hans snygge vän istället. Blev bjudna på cider och dansade lite med dom :) Vi skulle egentligen hängt med hem till Emil men han hade gett sina nycklar till sin kompis så han kom inte in i sin lägenhet så han fick sova hos en kompis han träffade i stan haha. Sen började jag och Linda fundera på hur fan vi skulle komma hem för sista bussen hade redan gått. Slutade med att vi var kvar i stan till halv 5 tillsammans med Viktor och Hampe. Vi hängde med Viktor hem och satte på en film vi kollade på. Såg ungefär fem minuter för att jag hade så mycket att berätta haha. Runt halv 8 lyckades jag somna till en sväng men vaknade vid 9 igen och då tyckte jag att de var dax för mig att åka hem så det gjorde jag och Linda.

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0