Redan Augusti

Fasen va tiden går fort.
Känns som att sommaren bara precis börjat. Eller ja, sommar och sommar.
Snart är det vinter och det har inte ens varit fint väder knappt. Får väl hoppas att det ger sig snart så man kan dra till stranden en sväng.

I lördes bar det iallafall av hem till Tommy som hade förfest. Var enda tjejen där, men det gjorde inte så mycket:)
Sen när jag skulle in mot stan kom det två till.
Mötte upp Linda i stan sen drog vi mot marinfestivalen men insåg ganska fort att det var tråkigt.
Träffade på två killar som var trevliga men en aning fula. Men såklart var vi trevliga tillbaka TILLS vi såg att den ena bara hade två fingrar haha. Okej, det gjorde kanske inget men dom var skumma och då förstod vi varför alla andra tjejer inte velat prata med dom.
Jimmy gick in till stan med sin hund och då passade vi på att träffas:)
Han var såklart lika snygg som alltid.
Vi gick in mot stan med honom, sen gick han hemåt och då gick vi till tre hjärtan.
Hade kul som fan där:D
Synd att det alltid är överdrivet med folk bara. Går ju knappt att gå/dansa.
Men som vanligt hörde man nog mig och Linda mest haha.

Igår mådde jag inte bra, så det blev en slappedag för min del. Låg och sov hela dagen.
Hade inget med alkoholen att göra så det var ju bra. Man kan ju inte må bra alltid:P
På kvällen träffade jag Jimmy i stan när jag hade varit ute en sväng. Blir lika glad varje gång vi träffas:)

Idag har jag bara jobbat. Efter det somnade jag direkt när jag kom hem eftersom att jag inte mår bra idag heller.
Blir väl att slänga igång en film snart och käka godis+chips:)

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0