Vart har sommaren tagit vägen?

ja, det är ju en jävla bra fråga! Är ju svin kallt ute. Hade inte varit helt fel med lite värme och sol.

Igår kom Emmie hem till mig så satt vi här och drack lite, sen åkte vi in till stan och mötte upp Linda.
Sen bar det av mot marifestivalen. Vi kollade på Alcazar i 5min sen bar det av in mot stan.
Emmie var en aning full och ramlade och skrapade upp armbågen haha. Kunde verkligen inte sluta skratta.
Klart att det skulle hända där det var mest folk. Tillslut fick jag upp henne iallafall och då gick vi in i nån gränd och drack upp det sista vi hade och tog en pissepaus. Sen bar det av mot tre hjärtan där det inte var så mycket folk men 10min senare var det knökat :)
Fan va kul vi hade. Vi tre stod i mitten och dansade med massa killar runt oss.
Vart vi än gick blev vi omringade, men det var kul. Fan va vi sjöng och dansade. Sången har verkligen satt sitt spår.
Kunde knappt prata när jag vaknade. Sen när de stängde skulle vi till La coca. Tyvärr såg jag något jag inte ville se och detta förstörde resten av min kväll. Väl framme möttes vi av nån idiot som undrade om vi visste vart han kunde få tag på knark. Det stod vi och pratade om hur länge som helst och vi sa att han var en jävla idiot och helt väck i skallen som ens går fram till främlingar och frågar en sån sak. Trodde det skulle bli slagsmål mellan honom och Emmie haha.
Sen när vi stod och dansade där inne var det bara massa efterblivna killar på dansgolvet. Trodde seriöst att jag skulle spy. Den ena såg ju dummare ut än den andra.. Emmie träffade en kille iallafall :)
När vi skulle bli hämtade träffade vi Hampus på vägen. Vi stannade och pratade med honom om lite allt möjligt.
Började nästan gråta och hade det hänt skulle han torkat bort tårarna sa han haha. Han är så snäll så:)
vid 3 - halv 4 kom Emmies mamma och hämtade oss:)

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0