Andra advent

Hur lyckades jag glömma att det var andra advent igår?

än har jag inte fått någon julkänsla. missade dessutom julskyltningen i år för att jag vaknade så sent som kl4 på dagen. ganska tråkigt, för det hade jag sett fram emot i ett helt år.

tänkte ge årets julkalender en chans idag. jag tycker att julkalendern var rolig och bra förr, men dom senaste åren har dom bara blivit sämre och sämre.
jag vet inte riktigt vad jag förväntar mig, men en julkalender som handlar om superhjältar och annat trams är ju inte mycket att hurra för, eller vad tycker ni?

nä, nu ska jag gå ner och lägga mig i soffan och slå på tv.n. hoppas att det går något bra vid denna tiden.
har tyvärr inte lyckats somna ännu och lär säkert inte göra det heller :P

Kommentarer
Postat av: emmelist

vad roligt att du vill vara med och tävla !! håller tummarna :D allt bra idag då?

2009-12-07 @ 08:25:20
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0