Hårfärgning

Åkte och köpte hårfärg med Emmie innan.
Hon har förstört sitt hår.. Igår hade hon orange/rosa/lila hår.. ganska gulligt ändå x)
När jag och Emmie hade lagat lite mat hos henne kom även Hanna.
Jag färgade mitt hår, Emmie färgade sitt och Hanna gjorde slingor i sitt..
Jag blev väl nöjd,men det kunde ju blivit bättre. Är typ ingen skillnad.. Eller jag har ju inte sett det i dagsljus så jag vet inte riktigt.
Hannas hår blev fint och Emmie ser ut som... en kyckling :)

Får inte lägga upp bilder för Emmie för då skulle hon hacka min blogg, så ni får fantisera istället ;)
Kollar ni på bilderna i äldre inlägg ser ni ju va hon hade för hårfärg innan hon förstörde sitt hår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0