mardrömmar

Nu den senaste tiden har jag drömt massvis med mardrömmar.
Det hemska är att jag minns två mycket väl och den tredje lite svagt.. Varje dröm har handlat om personer jag känner. Två av dessa tre personer står mig väldigt nära och båda är killar (även den tredje)

I ena drömmen drömde jag att kille nr1 körde om bussen (vilket han gjorde när jag satt på bussen på riktigt någon dag innan jag drömde detta) och sedan krockade och dog. I drömmen fick jag för mig att GÅ ut till stället där han hade krockat för att försöka få liv i honom, men lyckades inte. Jag vaknade av att jag grät den natten.

I dröm nr2 var jag utomlands ensam och gick ner på stranden där jag träffade mina gamla klasskompisar från åk7-9. Har ingen aning om hur dom kom med i min dröm men..  Helt plötsligt började det regna och åska och mitt i allt kom pappa körandes med bilen på stranden ?!?!?! det fanns inga hus i närheten så jag har ingen aning om vart ja skulle sovit men iallafall... han plockade upp mig och när vi hade åkt en bit behövde jag kissa och då stannade vi till vid en buske.. När jag satt och kissade fick jag syn på kille nr2s huvud..alltså ett avhugget huvud. Av någon anledning plockade jag upp det och tog med mig det. Sedan var vi tvugna att stanna till ännu en gång och då hittade jag hans andra kroppsdelar.. styckade alltså..

seriöst, va fan kan dessa drömmar betyda?? går runt och tänker på det hela tiden för att jag minns drömmarna så väl och mår dåligt av det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0