Snart ny vecka

Min julafton firades hemma hos farmor med mina kusiner och pappas familj.
I år bröt jag och min ena kusin traditionen och kollade på Anna Ankas jul! Jag ångrade dock mig efteråt för då fick jag reda på att det skulle gått i repris senare på kvällen.

På morgonen åkte jag och mamma ut till gravarna och tände ljus :)
 

I fredes var jag hemma hos Emmah som hade förfest för bara tjejer, mysigt :)
Vi beställde mat innan vi drog in till stan i ösregnet :)
  
 

Igår var jag inne i stan och shoppade lite. Blev en hel del faktiskt.
Dock var ju inte allt på rean. Varför ska det alltid vara så ? När rean väl börjar hittar man bara saker till normalpris hehe. Men ska in till stan imorgon igen och se om jag kanske hittar ett par skor till nyår :)


Igårkväll åkte jag hem till ... och kollade film , vilket  var mys :)

Kommentarer
Postat av: sabi:)

Hej!Nu har du chansen att synas i min blogg . Det enda du behöver göra är att du skriver en kommentar med din blogg adress , Namn och ålder.

Bloggen som vinner få synas i min blogg i fyra dagar vilket kommer locka några tusen besökare till din blogg

Ett pris som kostar några tusen för annonsörer på min blogg. Så vad väntar du på ?

För att komma till sidan där du anmäler dig : http://sabi.blogg.se/sabahudinsabani/2009/december/tavling-du-far-synas-pa-bloggen-i-4-dagar.html

2009-12-27 @ 14:25:21
URL: http://sabi.blogg.se/sabahudinsabani/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0