vad har jag gjort dom senaste dagarna ?

Har haft det mys nu i några dagar, så nu vet ni äckliga stalkers det. Fast det visste ni väl redan?? eller?
Haha ja, juste! Du/ni får ju reda på allt eftersom att ni inte har något liv och måste snoka.
MEN!!!! Är det den killen ni tror, eller är det kanske någon annan? Men oooj! Blev det lite svårt för er nu?? träffar jag flera samtidigt?? har ni missat att kolla upp det? hihi

Förutom att jag har haft det mys har ja även varit hos Emmelie.

Vi har även fått nya tapeter i sovrummen och det blev fint.. Lite ovant kanske och helt tomt på väggarna men när jag bestämt mig för hur jag vill ha det ska jag sätta upp hyllor. Fint med borrhål i väggen om jag måste flytta runt på det sen.. Nejtack, det står jag gärna över :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0