Marinfestivalen

I onsdes åkte jag ut till vilshärad och träffade Linda.
Fredric skulle spela så då var det väl klart att man begav sig ut dit.
Menar, hur ofta är det man ser en John Bauer lärare sjunga?haha visserligen har jag sett honom förr men det är lika kul varje gång:)
Var en hel del folk där. Både sånna dom kände och lite folk från campingarna.
Blev att man tog en och annan öl sen var det tyvärr dax att åka hem för att jag skulle jobba på torsdagen.
Behövde pissa så jag hoppade av bussen någonstans. Vettifan vart jag var. Men klarade verkligen inte av att hålla mig tills jag kom in till stan haha. Som tur var hade man telefonsällskap så jag slapp sitta i busskuren och glo på vägen.

Igår bar det av in till stan med Johanna och Elin. Vi gick inom marinfestivalen en sväng och lyssnade på nått band från falkenberg:)

Idag är det ÄNTLIGEN fredag! har längtat hur mycket som helst. Blir att man går inom marinfestivalen imed att Velvet och Alcazar spelar. Efter det blir det förhoppningsvis tre hjärtan:D Är taggad som faaaaaan kan jag lova


Linda försökte prata engelska med sin Polska inneboende men det gick inte så bra som ni kanske ser haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0