-

Ser verkligen fram emot denna helgen. Känns som att det kommer bli hur kul som helst:D
Har massa planer, men lär inte hinna med att göra allting, dessutom vill jag gärna vara med Jimmy också så vi får se hur jag löser allting.
Känner verkligen för att gå ut och dansa med Magda. Vi har lika kul varje gång och då kan man verkligen vara sig själv :)

Idag stod äckelgubben naken i sitt rum när jag öppnade upp där. Var nästan helt säker på att han åt lunch men jag hade väldigt fel. Fick verkligen en chock. Fyfan

Efter jobbet gick jag över till Emmelie en sväng, sen åkte vi till någon färg affär för att Rickard gör om sitt kök och badrum. Tillslut hamnade vi i hans lägenhet och nu är jag äntligen hemma :) Har inget inplanerat idag så vi får väl se vad som hittas på. Hade helt klart velat vara med Jimmy men att vara ifrån varann ibland är väl inte helt fel de heller. Eller jo. Det suger som fan om jag ska vara ärlig hehe.

Satt och funderar på en sak i bussen påvägen hem. Varför i helvete förlovade jag mig?!
Visst, det betydde väl något just då, men jag kan inte riktigt fatta att jag varit förlovad. Menar, vi bröt förlovningen för ca. en och en halv månad sedan och detta har jag redan förträngt nästan helt. Har iallafall lärt mig en sak och det är att jag inte ska förlova mig fler gånger. Eller okej, först ska jag och den killen varit tillsammans i minst 2 år så man lärt känna varandra och vet att det går att lita på varandra. Förlovning är skit, så är det bara :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0