2012 ?

taget från paow.se

Anledning till en dålig uppdatering igår var för att jag fått reda på vad som händer år 2012 .Har suttit och nördat det där med MayaFolket, då år 2012 då värden ska gå under ? Tänk att jag fick reda på det nu?!

Har iallafall läst igenom lite på internet och då den 23 december då deras kalender tar slut? Och samma dag kommer det bli en solförmörklse, fast inte än vanlig. Då solen och månen kommer ligga exat och det kommer inte komma något solljus på jorden, då kommer det att bli ett kometrengn. Sen en översvämning över hela värden. Läskigt.. Mayafolket har ju haft rätt 9 gånger av 10, är det att deras folk dör ut? Eller att jorden går under?

Jag är inte speciellt rädd för att dö, men jag vill bli 20 iallafall? Nej, pratade med Steffi igår. Och om det är sant så ska ja börja äta gott och mycket så att jag flyter bra när översämmningen kommer, sen ska jag skaffa falskleg och börja knarka. Haha.. Skolan tänker jag iallfall inte börja i! Jag tror nog faktiskt på de. Fatta vilket folksjälvmord det kommer bli de 23 december år 2012 i vilket fall som helst..

vad tror ni om detta?


Kommentarer
Postat av: Johan

Solen och månen ligger i en ”exakt” bana varje år den 21 december så du kan nog vara extremt lugn :)

2009-11-03 @ 00:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0