Halloween

I lördes var det ju halloween vilket innebar halloweenfest och utklädnad.
Jag var en djävul och Emmie en panter.

När vi varit på festen någon timme (vi hade inte så kul) gick vi in till stan från högskolan.

Emmie var en aning full och skulle prova sig på nån slagt sprit i en flaska som hon fått av sin pappa, rätt som det är spyr hon upp det. Jag har aldrig någonsin smakat något så vidrigt haha.

När vi kom till tre hjärtan var vi två levande isbitar men värmde upp oss ganska fort när vi dansade.
Är det bara jag som tycker att det mest var killar på tre hjärtan i lördes? och ovanligt gamla (och snygga dessutom) Får ju inte glömma att jag träffade på världens snyggaste människa i lördes natt huhuhu.

Nån idiot busringde mig när jag var påväg hem. "vill du köpa en gris tryck 1 , vill du inte köpa en gris tryck 2" moget hörredu!att dessutom ringa upp ännu en gång var ju ännu mognare haha.

När jag precis hade lagt mig ringde en trevlig människa.
Han var ganska full och kommer nog inte ihåg allt han sagt haha.



kommer mer bilder sen när bilderna är inlagda på datorn .

vad gjorde ni själva på halloween? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0