Knasig helg

I fredes var jag ute med Emmelie och Rickard.
Först förfest hos Rickard sedan bar det av till Tre hjärtan!!
Oturligt nog slutade det med att polisen kom för att "ägaren" tyckte att Rickard skulle betala 10.000kr för någonting han inte gjort. Efter det blev det filmtittande;) hihi

I lördes åkte jag ut till Florre och var lite med honom, sen var jag tvungen att åka hem men Dennis tjatade lite på mig.. Han tyckte att jag skulle följa med han och hans flickvän Elin ut. Slutade med att jag gjorde det.
Oturligt nog (även denna dag) hände det något.. Vill inte nämna några namn eller vad som hände, men här var även polisen inblandad och det kommer inte sluta bra.
Åkte sedan med Florre och Dennis hem till dom efter att vi lämnat Elin ute på Plönninge.

I söndes åkte jag iväg och kollade på film.

Ska bli duktigare på att uppdatera, har sett att när jag uppdaterar som flitigast har jag massvis med besökare men såfort jag stoppar upp lite sjunker det extremt, men mina trogna läsare besöker mig fortfarande ser jag! Får bättra mig!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0