Nya tapeter

Idag va nån snubbe här och kollade i vilket rum vi skulle ha vilka tapeter osv. Efter en stund kom han tillbaka och sa att de vi hade beställt för någon månad sen inte fanns, så det var bara till att sätta sig i bilen och åka till nått ställe där dom säljer tapeter.
Första gången vi gjorde en beställning var på hfab och alla var räliga enligt mig, men nu fanns det massa snygga.
Blev helt galet kär i en tapet.. Dock kostade den nästan 1000kr rullen så de kunde ju jag glömma ;)
Men nu så..
På måndag kommer dom hit och började på det och på onsdag ska alla rummen vara klara, iallafall vad dom sa.
Men jag räknar med att det tar längre tid än så.


ska ha denna som fondvägg fast i beiget/brunt typ.


beställde först denna fast i vitt med svarta och beiga blommor om jag inte minns helt fel.
Den är inte så pjåkig den heller, men den som ligger ovanför denna är ju snyggare, iallafall enligt mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0