Ullared

Idag bar det av till Ullared med Emmie och hennes familj.
Hon skulle nämnligen ha fatt i ridkläder inför studentfesten imorgon med tema sport.
Tur hade hon när hon hittade ETT par som inte var i storlek 44 eller 46 hehe.

Idag var jag duktig och köpte ingenting onödigt.
Ville haft tag i svarta fotoramar som matchar dom jag har hemma men det fanns bara med tjock kant och det ville jag ju inte ha.
Kollade knappt vad som fanns i affären. Var mest ute efter doftljus men inte ens det fanns det.

Efter att vi betalat gick jag och Emmie och åt.
Det fick bli nudlar med kyckling och grönsaker.
Det var dock inte värt 80kr... Tur att vi delade.
Mycket mat var det, men inte gott. Lite sås eller något till det hade heller inte skadat för det var väldigt tort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0