Avundsjuk

Imorgon åker Emmie till Egypten! Jävla gris haha.
Hade gärna åkt iväg jag också. Känner att jag verkligen hade behövt det.

Idag åkte jag och mamma och handlade men först blev det frukost på mcdonalds halv 9 imorse.
När jag kom hem städade jag mitt kära rum och toaletten.. Har fått något ryck och städar flera gånger i veckan.
Men det blev fin fint :D

Nu sitter jag här och försöker göra en läxa som ska vara inlämnad ikväll..
Jävla arbetsförmedlingen. Jag orkar inte med sån skit ju :(

Funderar på att slänga i röd färg i håret snart.. Tycker att färgen bara stått sen i somras så nått är jag ju tvungen att göra med den. Fast isåfall blir det i underhåret :) Vi får väl se.



något saknas...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0