CV

Förra veckan var jag hemma hos Magda och fick lite hjälp med mitt cv.
Nu när jag går på arbetsförmedligen får man läxor osv, för er som inte visste detta.
Så ikväll (senast) ska mitt cv vara inlämnat för imorgon ska jag redovisa det för dom andra i min grupp !!!!!!
Jag som har fobi för stora grupper...
Men det ska väl gå bra hoppas jag.
Nu sitter jag iallafall här halv 10 på morgonen med en kopp jordgubbs te i handen och kollar på Okänd diagnos och pillar med mitt cv.
Får se om jag endast stannar hemma idag.
Skulle redovisa sökta jobb förra veckan, men jag har endast sökt ett så jag vågade inte det och gjrode det igår istället.
Så idag tänkte jag skriva klart mitt cv och söka lite jobb så jag får något gjort.

Skriver lite mer senare

Juste, visst finns det apelsin te?
Jag vet att jag har druckit det men jag minns inte vart jag köpte det och hittar det ingenstans. Någon som vet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0