Fredag

Runt tio tiden åkte jag och johanna ut till flygstaden en sväng..
Snarare i en och en halvtimme.. Vi båda råkade lägga ifrån oss paraplyet i affären och fick gå runt och leta. dock utan att hitta nått av de..
Sen bar det av in till stan där jag köpte en ny bh och fyra par nya trosor:)
Sen skulle ja möta en tjej utanför mcdonalds som skulle köpa min parfym. Det var ganska hemskt eftersom att jag inte visste hur hon såg ut. Så det var sista gången jag mötte upp någon för att sälja nånting haha. Vi stod jämte varandra i nästan 10min utan att veta om det. Sen kom hon fram till mig och frågade om det var jag som var sara haha! Nu sitter jag här.borde egentligen städa klart mitt rum..
ikväll blir en lugn kväll skulle jag tro:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0