Helg och mys

I torsdes var jag hemma hos magda och kollade på hennes lägenhet som har fått nya tapeter osv. nice :)
Sen lagade vi lite mat och gjorde världens godaste paj som hon sedan bjöd på när hennes bröder,mamma mfl kom över. Efter det åkte jag hem till * och stannade där någon timme och hade de mys :)

I fredes tog jag en paus från all festande och var med * istället. Kollade wallander och sedan sov jag där. Det var inte riktigt planerat att jag skulle sova där, men han frågade om jag inte kunde göra det så så fick det bli :)
Lite sällskap är aldrig fel.

I går vaknade jag upp hos honom och gick i stan en runda med bla. honom för att han skulle shoppa. Sen begav jag mig hemåt för att sova. Var hur trött som helst fast att vi somnade innan 12.
På kvällen kom Emmie hem till mig så tog jag nån öl och hon någon cider under tiden vi satt och pratade lite. Sedan begav vi oss till tre hjärtan HELT NYKTRA! det var nog veckans misstag. Helvete va tråkigt vi hade iallafall fram till ca. 30min innan dom stängde. Visserligen dansade vi lite osv. men de var verkligen inget ös i våra kroppar. Hade hellre legat och sovit!.
Precis innan tre hjärtan stängde drog vi därifrån för att Emmie skulle med sin buss.
Just då kom en viss människa också ut och skulle fram och prata med mig. Har inte varit så sur på väldigt länge.
Var aningen nära på att vända klacken och dra men jag tvingade mig själv att stå kvar. Fick väl ett litet leende på läpparna precis innan jag och emmie var tvugna att snabba oss till österskans. "din pojkväns kille bor ju där" haha ja, herregud. Var väl de som fick mig att le antar jag. När jag följt henne till österskans tog jag taxi hem.

Idag har jag bara suttit hemma och ruttnat. Råkade sova lite länge.. Det är dessutom tråkigt väder idag så jag har inte ork till någonting.

Men men. Nu vet ni ju hur min helg har varit :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0