GAAAAH!!!

Idag är allt skit känns det som.
Är så jävla trött på allt och alla. Eller okej då. Alla behöver inte ta åt sig av det jag precis skrev.
Men jag är så jävla trött på vissa som ska vara ens kompisar men går bakom ryggen.
Jag spyr på er allihop som håller på så!

Jag vill härifrån. Jag vill inte vara kvar i denna jävla retard staden.
Jag vill starta om helt. Nytt land, ny stad, nya vänner och jobb. Det är min dröm!
Feg som jag är hade jag inte vågat åka iväg så själv.
Ska iallafall skaffa mig ett jobb innan årets slut för nästa år är min plan att jag ska flytta hemifrån.
Eller ja, där ljög jag. Jag kommer inte flytta hemifrån innan jag har någon att flytta ihop med.
Är väldigt mörkrädd. Jag sover alltid med en lampa tänd i mitt rum. Jag tänder alltid lampan i trappen för att det ska vara tänt ifall jag skulle behöva gå på toa under natten eller kanske behöva gå ner till köket. Sen så sover jag dessutom med musik på för att slippa höra massa ljud. Men bor man med någon och får somna jämte någon varje kväll slipper jag vara så mesig:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0