Grattis på födelsedagen Emmie :D

Igår kom Linda hem till mig så satt vi här och drack eftersom att mamma och micke ändå hade poker här.
Här var ett jävla liv när vi drog vid halv tolv och vi mådde skit bra.
När vi var påväg till bussen började jag hosta så mycket att ja spydde. Helt jävla sjukt och fyfan vad äckligt det var.
Väl på bussen träffade vi lite folk från JB som vi pratade med. Sen bar det av till tre hjärtan med några killar.
Där hade vi ganska skoj faktiskt. Huvudet snurrade dock som fan.
När det stängde där gick jag,linda och några killar vidare till La coca där det var helt dött så jag stod och snackade med Erik, en kille som jag nämnt förr i bloggen. Han har en tendens till att dra upp min klänning varje gång jag haft en på mig ute. Sen tog jag bussen hem iallafall.
Hände dock en tråkig sak igårkväll med min syrra men bortsett från det var min kväll bra :)
Micke var aningen förbannad när jag kom hem över det som hänt och vi hade grannarna på oss för att idioten hade sparkat sönder alla brevlådor fram till sitt hus. Vi är det svarta fåret här ute i Fyllinge. Men palla dom

Nu ska jag till eurostop med johanna för att handla lite saker, sen är det mcdonaldsmat som gäller.
Sen får jag snabba mig hem så jag hinner duscha,fixa håret,komma på vad ja ska ha på mig ikväll och så ska jag sminka mig med.

Vi hörs senare kanske :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0