Heldag med Emmie

Åkte in till stan för att träffa Emmie en sväng. Hämtade ut mina p-piller med eftersom de fortfarande gick på högkostnads grejjen. Äter inte ens dom längre men vafan. Skaffar man sig ett förhållande kanske det är dax att börja på skiten igen? trycker knappast i mig hormer frivilligt, speciellt inte nu när jag ändå redan har det humöret jag har. Vi kollade även på lite kläder men hittade inget speciellt. Sen blev de käk på Hello och efter det satte vi oss på toget och käkade godis och drack lite läsk:)
Vid halv5 tog vi bussen hem till henne och satt på hennes rum. Läste intressanta saker i tidningar osv. Sen var det Idol som gällde. Alltså herregud. Man hör väl själv hur kass man är?
Jag är hur kass som helst så inte fan väljer jag att skämma ut mig i tv för hela jävla sverige? men ett gott skratt får jag när vissa sjunger. Efter det gjorde vi oss iordning för att bege oss in mot stan och leta upp nån pizzeria som var öppen. Lyckades vi?? NÄ!! inte en enda jävel hade ju öppet. Fattar dom inte att folk kan vara hungriga efter 22 med??? vi körde verkligen runt ÖVERALLT!. Tillslut fick det bli Britts Gatukök på Linehed. Gott som fan var det. Tryckte i mig allt fast att det kändes som att jag skulle spricka. Sen bar det hemåt. Då var man ganska spyfärdig. haha.

Alltså, vad är det för fel på killar?? dom är fan inte mänskliga.
Både jag och Emmie har kommit fram till det nu! Men ändå klarar man sig inte utan dom.. hm.
Har aldrig träffat någon "normal" så jag syftar inte på någon speciell.. Turen vänder väl sig snart hoppas jag.

Nä nu ska jag lyssna lite på Buddy Holly.
Inatt ska inte samma musik spelas som jag spelat dom senaste veckorna.
Orkar inte höra skiten längre. Blir bara sur! Varenda låt förknippar jag med någon person och dessa låtarna förknippar jag med en och samma person så nixpix, ikväll är det annan musik som gäller så jag slipper bli surare än vad jag redan är.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0