Höst??

Nu är det verkligen inte sommar längre.
Tycker inte ens att det har varit någon sommar i år.
Man har knappt kunnat vara på stranden någonting och ingen färg har man fått heller.
Är det bara jag som tycker att somrarna bara blir kallare och kallare?? har för mig att det var sagt att det bara skulle bli varmare och varmare. Det har dock inte jag märkt av!!!!
Dessutom är det tråkigt nu när det är höst. Det mörknar så himla fort.
Hur kommer det sig att såfort sommaren är över saknar man sällskap?
Är ju hur mysigt som helst med sällskap nu när det mörknar så fort. Är första året på väldigt länge som jag inte har pojkvän vid denna tidpunkten. Men nån gång hittar väl även jag nån snygg och omtänksam pojkvän jag kan planera min framtid med.
Nä nu ska jag sluta prata om det!
Kom precis hem från stan. Var tvungen att åka in och köpa nagelfilar för ena min nagel började flisa sig.
Nu när jag är så duktig och inte biter på naglarna längre (och har inte gjort det sen i juni-juli) vill jag inte att dom ska gå av. Blev dessutom lite läsk,chips och godis inhandlat så det blir väl myskväll med mig själv ikväll:)

Har som jag sa tidigare även städat mitt rum.
Här kommer en bättre bild på hur mitt rum ser ut. Där kuddarna är ska min fondvägg sedan vara:)
Tills dess får jag ignorera slitningarna på dom nuvarande tapeterna.
Mina kära elvistavlor ska dessutom inte sitta på den väggen sen men dom var tvungna att sättas upp där sålänge så det inte var så tomt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0