Influensa

Det var influensa jag hade när jag var sjuk förr förra veckan. Inte konstigt att det tog en vecka innan jag blev frisk.
Åkte på allt man kunde få. Fyfan!
Hade turen med mig så det gick över i fredes förra veckan men nu känns det som att jag börjar bli sjuk igen.
Hostar som jag vet inte vad och börjar bli hes.
Johanna var på vårdcentralen igår för att både hon och mamma ligger hemma och är sjuka!
När dom kom dit mötte en sköterska dom vid ingången och tog in dom fort som fan på ett rum ifall det skulle vara svinan dom fått. Visade sig att Johanna hade fått influensa (dock inte svininfluensan). När dom skulle lyssna på hennes lungor såg dom att hon även fått bältros. Så nu äter hon 5tabletter för bältros.
Det betyder att hon snart har varit hemma från skolan i två veckor.
Av någon anledning skulle Johanna tvunget sova i min säng i går natt.
Vaknade av en jävla smäll och det visade sig att hon rivit ner min kruka i fönstret så det var jord överallt i sängen.

Nä nu ska jag lyssna på musik och drömma mig vidare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0