Klippning

Åkte in till stan innan för att testa en ny frisör.
Blev verkligen inte nöjd sist och har gått med uppsatt hår sen dess om jag inte lockat eller våfflat det.
Men idag berättade jag för frisören hur jag ville ha det och hoppades på att han skulle lyssna på mig fast att han inte kunde så bra svenska.
Satt där i en timme visserligen men det var för att ja berättade hur onöjd jag var sist och han förstod mig.
Helt avklippt och inget uppklippt.
Han klippte upp det och kortade av det en lite bit. Nöjd blev jag iallafall:)
Han hade även i fyra olika produkter i håret. Ett glansspray han hade i luktade godis blandat med vanilj. Funderar på att köpa det imorgon. Lär visserligen bli ännu mer pank än vad jag redan är eftersom klippningen gick på lite mer än jag räknat med men det var det verkligen värt:)
Sen köpte jag två nagellack med. Ett rött och ett som var oranget. Blev dessutom två läppglans och tre ringar;)

nästa gång jag klipper mig funderar jag på att klippa av håret.
vill att de ska va lite längre än till hakan bara :) men det var nog bra att jag inte klippte det så idag, för då hade jag säkert ångrat mig imorgon haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0