Sjukt rolig helg :)

I fredes åkte jag till Ramona ute i Vallås och drack lite, sen kom Ted och hämtade oss.
Efter mycket om och men hamnade vi i stan och slutligen på tre hjärtan.
Fick för mig att vi kom dit precis innan dom skulle stänga, men insåg sen att jag hade fått det om bakfoten.
Träffade även på bla. Dennis och Florre.
Pratade även ut lite med Lotta om allt som hänt. Men som sagt, hänt har hänt.
Slutade med att Dennis skämde ut mig inför Emil och efter det drog vi 4 till slottan för att bli hämtade av Ove och David.
Florre stack på toa på statoil och stannade där inne hur länge som helst. Både jag och Lotta behövde gå på toa så tillslut trodde vi att han kanske däckat där inne eller något så vi gick in på statoil och frågade efter en extra nyckel men det hade dom inte så isåfall skulle securitas behöva komma. Efter ett tag kom han iallafall ut och då åkte vi till Sennan där Dennis och Florre bor:) När jag och Lotta stod ute och rökte fick vi syn på nån som gick gåendes så vi började ropa massa. Sen visade det sig att det var lilla Tommy haha! Slutade med att vi helt plötsligt var tre stycken som skulle sova hos Dennis och Florre. Men kul hade jag och Lotta iallafall :D

   


I Lördes bar det av hem till David på förfest.
Hade ingen ork till att göra mig iordning så jag satte endast upp håret i en tofs och kladdade på mig lite smink fort som fan.
Efter att ha suttit där en sväng gick vi till Asian och tog en cider/öl. Sen tjatade jag lite så då hamnade vi på tre hjärtan. Slutade med att jag och Dennis var kvar där hela kvällen och dom andra stack vidare, men lite kul för det hade vi :D
Tror inte vakten var så glad på mig senare på kvällen. Vet inte varför jag alltid ska stå och tjata massa.
Kommer säkert bli portad tillslut hehe. Och varför i helvete ska jag alltid smaka på det han har i sitt glas?????? haha. Efter det blev det la coca en sväng och då åkte Dennis hem. Gjorde bort mig även där och fyhelvete va ont jag har i min fot och min armbåge. Är nog inte meningen att jag ska vara ute på helgerna längre.
Efter det gick jag Davve och Sebbe hem till Davve för att sova :)

Igår blev det stan en sväng med Linda och hennes mamma.
Kom såklart hem med lite nytt. Borde faktiskt lugna ner mig lite nu när det gäller det. Känns som att det är de enda jag har gjort i sommar, men visst är det kul med nya kläder,väskor och skor ?:D

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0