Städning

Fick för mig att jag skulle städa mitt rum idag igen.
Jag förstår verkligen inte hur jag lyckas få det så stökigt.
Plockar ju iordning här inne varenda dag tycker jag så vad är problemet?
Har iallafall städat här inne i ca.2timmar och så mycket saker har jag inte ens. Jag har bara gjort det mycket värre än va det redan var. Dessutom åkte ena skolkatalogen bakom garderoben som sitter fast i väggen.. suck..
Men här kommer bli riktigt snyggt sen när nya tapeterna kommer upp och när golvet byts ut:)
Det suger verkligen att det är så satans lång väntetid. Vi flyttade in här i mitten av Juli och än har vi inte fått nått besked om när dom kan fixa det. Ju längre man bor här ju bekvämare börjar man ju känna sig.
Vi har inte ens plockat upp allt ur flyttlådorna än för vi måste ju ändå packa ihop allt sen när golven ska bytas och tapeterna ska upp i flera av rummen här. Jaja, det blir nog nice sen när allt är klart:)

Nu ska jag fortsätta med städningen. Jag hatar verkligen att städa!
Men först ska jag ner och kolla till maten jag håller på med :)


Här är ena delen av mitt rum:)
Ska se om jag hittar bild på min kära fondvägg som snart ska upp :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0