Tråkig dag

Visserligen är klockan inte så mycket än men jag har redan förstått att denna dagen kommer vara tråkig.
Alla jobbar eller går i skolan och här sitter lilla jag som är arbetslös och inte har något liv.

Igårkväll satt jag och Johanna och kollade på Fråga Olle sen somnade vi båda i soffan och det var verkligen jätte trångt.
Sen vaknade jag av att jag tvunget skulle kolla min mobil så ingen smsat eller ringt. (vaknar minst 3ggr varje natt för att kolla mobilen) Jag hade fått sms av en viss person och det är lika trevligt varje gång :)
Sen somnade jag om igen och vaknade.. så höll det på några gånger. Efter kl4 någon gång märkte jag att Johanna vaknat så då gick vi båda upp i våra rum och la oss.

Får väl se vad som hittas på idag.
Nån som vill kolla på Idol med mig kanske?:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0