Tre hjärtan = Utomlands?!

MGMT-kids    huhu, låten är sååå bra!   
Tog hur lång tid som helst innan jag fick reda på vad låten hette.

Får väl ta och berätta lite kort om helgen som varit!
Jag och Emmie hamnade hos Krille på förfest. (Tur att vi nästan är grannar så det bara är att gå över)
Sen begav vi oss in till stan. Blev tre hjärtan och samtidigt som vi kom, kom även snyggingen ;D
Så honom pratade jag lite snabbt med.
Träffade även på Florre och Dennis så det blev lite dans med dom.
När tre hjärtan stängde var jag på lite dåligt humör och Emmie var inte på så bra humör hon heller så hennes mamma kom och hämtade oss:)
 

I lördes skulle vi egentligen åkt ut till Jocke med det blev att vi stannade på Escobar där Rickard hade sin födelsedagsfest.
Sen vandrade vi vidare till tre hjärtan. När det var min tur att få stämpel sa idioten "gästerna först" och släppte förbi andra.
Visst, jag har varit skit jobbig ibland när jag varit där. Pratat massa strunt med honom osv. Men i fredes när han var där pratade vi om det och då sa han att det inte gjorde något att jag pratade massor med han. Men sen när jag väl skulle in började han bete sig som ett jävla mongo! Men men. Tre hjärtan är inte ens min grej längre har jag kommit fram till.
Där finns bara massor med psykopater och skit. Hela helgen har det varit massvis med skumma typer på tre hjärtan.
Började nästan fundera på om dom kallat dit hela sin släkt. Var hur mycket indier som helst. Den ena hade byxorna ovanför naveln, utstående tänder och såg död ut. Alltså seriöst, vafan är det för fel på folk? om vi tjejer förflyttar oss flera meter för att slippa vara i deras närhet behöver dom ju inte följa efter. Dessutom var dom säkert 40+ Vi stack tidigare från tre hjärtan och drog till The corner.
Vi gick ner till dansgolvet och självklart skulle det vara ännu värre människor där. Stod nån pundare och dansade för sig själv och vi var omringade av APOR!! kändes som att man var på zoo. Nej, jag är inte rasist men när dom blir för närgågna avskyr jag dom. Dom behöver ju inte stå så jävla nära att dom nästan flåsar en i örat! USCH!!!!!!!!!

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0