jahopp

För tre dagar sedan fick jag åka till sjukhuset mitt i natten..
Hade inte sovit på två dygn och det kliade över hela kroppen. Kändes som massa djur som kröp på mig.. typ myror eller något. .eller ja, ni kanske fattar känslan..
Väl där kollade dom knappt och jag var helt hysterisk. Dom sa bara att det inte var skabb och så fick jag 2 tabletter.. Hon gissade på att jag hade fått en allergisk reaktion.
Tabletterna hjälpte inte nått alls. Det enda dom gjorde var så att jag sov i ett helt dygn.......
Tydligen kan man få dom utskriva av olika orsaker.. panikångest, sömnproblem,lugnande,klåda osv..  Dom hjälpte iaf inte mot klåda utan gjorde mig helt tung i huvudet.
Idag är det ännu värre och igår när jag var hos en kompis ploppade det upp fullt med utslag och det började klia över hela kroppen och i ansiktet.. de va värre än den natten vi åkte till sjukhuset.
Men jag vågar inte ta tabletterna. tog en halv igår och kände mig helt skum.
så på måndag måste jag till vårdcentralen och ta massa prover.. jag anar va det kan vara men jag hoppas att det inte är det jag tror :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0