Lördag

Efter en del velande för min del blev det en onykter kväll igår..
Käkar ju som sagt massa tabletter som inte får blandas med alkohol. Hade det bara varit en tablett hade det ju inte varit något. men nu är det så att jag kan behöva ta upp till 12 om dagen men jag valde iallafall att avstå helt från tabletterna hela dagen =)

Magda hade lite förfest och nu fick man även träffa Magdas stockholmare ;)
Synd att han bor i stockholm, för han verkar vara en bra kille och dom passar ihop =)
Kärlek är svårt.

Det var en ganska kul kväll igår ändå.
Träffade roligt folk ute, och jag var inte den första som halkade utan det var Emma och hon la sig huhu.


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0