pinsamt

Igår var min första dag på demensavdelningen.. Gick faktiskt bra :)

Idag var jag ledig och åkte in till stan lite och sen blev det eurostop en sväng också.
Jag hittade en snygg ring som jag skulle prova. Tror ni inte den fastnade på mitt finger? stod och drog i den hur länge som helst och fingret svullnade bara upp och då satt den ju hårdare haha. Tillslut fick jag gå till kassan och säga som det var och då fick jag hudkräm som skulle hjälpa mig men det hjälpte inte haha. Efter ca. 10min fick jag av mig den som tur var =)
Jag ville ha den men jag fick inte köpa den innan jag fick av mig den så hon såg att ja verkligen fick av mig den haha. Den passar på andra handen som tur är ;)

Imorgon börjar jag 14 och slutar 21.30.. väldigt drygt...

 
2005 --->2009
förändrats?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0