Helgen och en sjuk dag på jobbet

I lördes bar det av hem till Åsa där även Bella var:)
Blandade lite drinkar å sådär. Sen blev det krogen där vi träffade bla. Filippa och Emmelie.
Sen kom även Jimmy in till stan å ja följde med honom hem. Blev inte så långvarigt haha. Skämde väl ut mig en hel del inför hans familj och sen helt plötslig var jag hemma haha. När jag vaknade i går kunde ja knappt öppna ögat och de gjorde sjukt ont så jag antar att jag trillat eller något sånt. Men annars var det väldigt lyckat.

Igårkväll åkte jag ut till Jimmy. Vi gick till flygstaden och handlade sen kollade vi på film och lite sånt=)
Han irriterade mig en aning när vi skulle sova. Jag hade nästan precis somnat å då får han för sig att börja rulla över mig å pilla på mig haha. Han ska få igen kan jag lova:)

Idag hände en väldigt sjuk grej på jobbet.
Såg hur några från personalen gick mot en gubbe men vände lika snabbt igen. Det visade sig att en gubbe stod och runkade i korridoren vid matsalen medans dom väntade på mat. Som tur var fick dom in honom på sitt rum. När jag sedan var i korridoren där han har sitt rum öppnade och stängde han sin dörr hela tiden. Sen kom han ut och gjorde det ännu en gång, fast denna gången gick han mot mig. Trodde jag skulle slå ihjäl honom. Inte nog med det var jag tvungen att gå in på hans rum och då låg han i sängen så medans ja var på hans toa och kollade till den stängde ja dörren så han inte skulle höra mig. Sen när jag öppnar dörren är det väl klart att han stod där. Han tog tag i min arm och började pussa på den och ja var snabb som fan med att rycka bort armen. Sen smällde ja igen dörren och gick. Eftersom att han inte förstår någonting man säger hjälper det ju inte att man säger till honom. Hann inte klart med allt ja skulle göra idag fast att ja gick därifrån en halvtimme senare än vad jag brukar. Tycker synd om alla andra som också bor där som måste stå ut med hans dumheter. Visserligen var det bara jag och en till ung tjej som blivit utsatta men dom andra såg ju va han sysslade med. Jävla svin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0