Sitter i nya lägenheten=)

Nu har vi äntligen flyttat, iallafall nästan helt :)
Finns ju lite småplock kvar hemma men det tar man ju lite då och då imed att vi har 2 veckor kvar på oss att flytta ut. Ska sova här för första gången inatt, lär gå åt helvete eftersom att jag är en aning mörkrädd men det ska väl lösa sig. Önskar att Jimmy också sov här, men jag förstår honom. Kanske inte så kul att gå upp så jäkla tidigt för att ta sig hem innan jobbet..

Igårkväll åkte jag iallafall ut till Jimmy, sen blev vi hämtade och åkte ut till Tylösand där det var rätt mycket folk eftersom att Lena Ph & Orup spelade. Sen blev de en vända till stan med och sen hem till honom för att mysa lite :)
Båda hade en aning svårt att gå upp imorse så han kom en stund försent till jobbet, men så har det varit alla dagar jag sovit hos honom hehe.

Nä, nu ska jag gå ner en sväng för att se vad dom sysslar med där nere..
Sen får ja väl inviga duschen en sväng med. Jobbar ju inte på det mysigaste jobbet precis, så man känner ju sig en aning äcklig. Tur att jag inte ska sova hos Jimmy inatt haha.

Bilder lär det inte komma på ett tag eftersom att jag sitter på den bärbara och på den kan ja inte föra över från kameran. Annars hade ni fått se hur här ser ut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0