håller på att bli galen

   

Jag hatar att vara arbetslös och inte ha någonting att göra om dagarna.
Alla andra (nästan iallafall) jobbar eller går i skolan, själv ligger man i sängen framför datorn hela dagarna.
Inte konstigt att jag alltid är på så fruktansvärt dåligt humör.
Jobbsökandet går väl sådär just nu. Självklart söker jag jobb. Jag måste redovisa sökta jobb en gång i månaden så jag kommer inte undan med det. Men samtidigt känner jag inte för att jobba hela dagarna heller för då kommer jag bli galen av det istället. Gah!
Det var bättre när man gick i skolan.

  
  


Kommentarer
Postat av: Therese-Mamma till Nellie

Tänk var roligt vi hade det! Synd bara att vi inte kunde gå sista året ihop! :) kram

2009-11-26 @ 15:09:58
URL: http://nelliebellibus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0