Böter och möte

Skulle på möte kl 10 imorse.
Johanna kom in i mitt rum runt 8 imorse och började föra ett jävla liv för att hon inte hade något att ha på sig.
Snäll som jag är sa jag att hon kunde låna något av mig, bara det inte är något av de nya jag köpt för det vill jag inte ha förstört när jag får tillbaka det. Hon blev sur som ett bi och smällde i dörrar och gapade. Sen kunde jag inte somna om och då kom mamma in och började föra ett liv för att jag inte lånade ut något nytt till johanna.......
Mamma tyckte att jag kunde gå på mötet själv och då var min plan att jag inte skulle sätta min fot utanför dörren för jag skulle ingenstans längre. Efter mycket liv käkade jag frukost och sorterade bland alla papper jag skulle ha med mig. Då började hon gapa igen för att hon tyckte att jag kunde gjort det igår. Men vadå? jag hade ju tid till att göra det just då så jag fattade inte va problemet var. Sen åkte vi iallafall in till stan och gick på mötet. När vi kom tillbaka hade hon fått böter på 300kr för att hon parkerat på reserverad plats?????? det stod reserverat typ 3 parkeringar ifrån oss. Jävla lapplisa.

Nu sitter jag här och funderar på om jag ska hoppa in i duschen. Ska nämnligen in till stan sen och köpa en kalender. Behöver skriva upp alla tider så jag håller koll på allt. Är mycket som händer nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0