Första inlägget:)

Jahopp, då har man gått och skaffat sig en blogg. Det trodde jag aldrig om mig själv.
Kan dock vara skönt att skriva av sig lite ibland när det snurrar massor i huvudet.

Imorse vaknade jag iallafall upp jämte världens underbaraste person. Hade verkligen problem med att gå upp imorse, ville ju så gärna ligga kvar jämte honom men imed att båda skulle jobba kunde jag ju glömma det haha. Fattar verkligen inte hur jag kan gå och bli så kär i en person jag inte träffat länge alls, men han är verkligen något speciellt, något jag inte kommer ge upp i första taget.

Idag var det även min första dag på jobbet. Det gick konstigt nog väldigt bra förutom att jag gjorde ett misstag.

Nä, nu är det dax för mig att duscha lite och senare ikväll är det Beck som gäller. Kommer kännas väldigt konstigt att sova själv inatt. Har ju vant mig vid att sova jämte eller snarare halvt på honom, men det kanske är lika bra att vi är ifrån varandra en natt men jag kommer sakna honom massor!

Ha det bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0