Facebook

Är det bara jag som börjar bli beroende av spelen på facebook?
Har spelat diamantspelet hela dan. Ni vet de spelet man ska ha minst 3 lika i rad osv?
Måste ju vinna över dom två personerna på min lista som ligger över mig ;)
Men nu känner jag mig helt slut i huvudet och får knappt några poäng alls, så det måste ju betyda att det är dax för mig att sova.

Juste, kollade ni på kniven mot strupen?
Alltså seriöst. FYFAN VAD ÄCKLIGT!!
Kunde dom inte rensat ur kylskåpet under natten när dom städade? Iallafall tagit ut de värsta så dom slapp visa det i tv. Antar att dom kommer få ännu mindre gäster efter detta.

Dom visade förresten inte övervåningen.
Det är dock inte lika fint där uppe men minns jag inte helt fel så är det en bar där och en liten scen eller va det nu är dom har den platsen till + bord och stolar då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0