Tisdag

I fredes var det förfest hos Emmah.
Kul faktiskt.
Sen bar det av in till stan.
Höll mig nykter hela kvällen, det tyckte jag var duktigt.
  


I lördes åkte jag hem till Daniel och var där tills han började jobba.
Då mötte jag upp Hampe i stan och begav oss till corner och drack en och annan öl..
Träffade Mathias, mitt ex. Har inte träffat honom sen jag gjorde slut.. Han hade förändrats väldigt mycket.
Träffade även på lite annat roligt folk.
Sen begav vi oss till tre hjärtan där Hampe gjorde bort sig lite.. hahaha.
Halv tre tog jag bussen hem.. Helt plötsligt skulle jag inte sova själv. Men det var trevligt:)
Var längesen jag fick sällskap av honom:) vi låg och pratade hela natten. eller jag gjorde det haha.
Men det var mysigt :)

I söndes åkte jag in till stan för att lämna hans mobil laddare som han glömde hos mig.
FAN vilken storm det var ute.. usch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0