Alla hjärtans dag

Hej allihop!
Idag är det alla hjärtans dag. Mysig eller hur? =)
Har dock inga planer på att fira detta idag men jag kan berätta lite snabbt hur jag "firade" det förra året.

Jag var tillsammans med min dåvarande pojkvän sen ett år tillbaka och oturligt nog hade han en kompis hos sig från Danmark så det blev inget speciellt med den dagen. Minns jag inte helt fel hade vi planerat vår alla hjärtans dag men planen sprack och jag var rasande hehe.

Idag är det även tre år sedan jag piercade tungan.. Kommer aldrig glömma hur nervös jag var. Det gick verkligen inte att sitta still hur mycket jag än försökte. Men när det var över gjorde det ju inte alls ont hehe.
Efter att jag piercat mig åkte jag och Emmelie hem till henne där vi åt köttbullar och makaroner.. Kändes som att det tog en timme att äta lite mat. Men så kan det gå när man envisas hehe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0