Dålig start på dagen

Usch, är inte alls pigg men var tvungen att ställa klockan på kvart över 6 idag för att jag ska vara på intervju kl 9. Jag har en tendens till att somna om flera gånger innan jag tillslut går upp hehe.

Detta har irriterat mig hittills och klockan är bara 8:10 :
Johanna har använt 80% av min hårinpackning när hon frågade om hon fick ta lite.. Tänk er att hon tog en hel burk i håret.. då var jag sur
Inte nog med det tog hon mitt hårspray för att jag tydligen tagit slut på hennes fast jag har eget?:S
Så hon sprayade hur mycket som helst för att irritera mig.. dessutom vägrade hon gå ut från toaletten när jag skulle duscha snabbt och då var hon ändå klar sen minst 30min tillbaka. Sen tog hon dessutom min kofta jag skulle ha idag.
Sen så har ja fått stora röda finnar i pannan för att ja smörjt in mig med den receptbelagda salvan jag fått.

väldigt bra start på morgonen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0