vårdcentralen igen

Fick åka till vårdcentralen idag igen.. Var ju där i måndes.
Läkaren var 99% säker på att de var skabb (han kollade med ett mikroskop för öron:S) så ja fick massa salva och tabletter utskrivet och ja fick tvätta upp exakt alla mina kläder och vi fick sanera lägenheten..
Idag när jag vaknade var det mycket värre och om de nu var skabb skulle de vara dött och salvan kunde göra att de sved lite men nu hade jag utslag på halsen med..
Väl på vårdcentralen började samma läkare gräva i mina utslag med nån knivliknande sak och kollade med mikroskop och såg ingenting, han visste inte vad han skulle ställa för diagnos så han fick hämta in en annan läkare..
Tror ni inte att jag har en obotlig hudsjukdom???????
har 3olika tabletter utskrivna +en utskriven salva och en receptfri salva och tabletter.. kul eller hur..
som tur är smittas det inte och om någon månader kommer jag vara normal igen..

precis vad jag behövde...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0