11/1-10

En speciell dag... dagen får tankarna att flöda

Idag började iallafall mitt nya liv.
Går på nånting inom arbetsförmedlingen nu tre timmar om dan, 4-5ggr i veckan för att få pengar.
Vi är en grupp på ca. 20st. både killar och tjejer.
Snart är det dax att gå ut på praktik med.. Förhoppningsvis får man lite jobb efter det.

2010.
Detta får inte hända:
.Vara arbetslös hela 2010
.Bli kär
.Sitta och ruttna på mitt rum
.Bli gravid

Mål 2010
.Skaffa mig ett jobb, även om det så bara är deltid
.Åka utomlands
.Köpa tv till mitt rum (platt tv som ska sitta på väggen). Har redan planerat de så nästa månad köps det antagligen en :)
.Mogna
.Börja på körkortet
.Är jag arbetslös ska jag hoppa på en utbildning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0