Nitar

Tycker att nitar är skitsnyggt faktiskt. Har både skor,armband och leggings med nitar på..
fast det är inte så snyggt om man har för mycket nitar på sig..

För någon dag sedan hittade jag ett par skit snygga sandaler med nitar på och jag var tvungen att köpa dom faktiskt hehe,. Blev så glad när jag såg att dom fanns i 35or så just då sket jag i att det är några månader kvar tills jag kan använda dom hehe.

Köpte även två nitarmband. Ett brunt och ett svart. Hade ett mintgrönt och ett persikofärgat sedan tidigare.
Tänk så snyggt att ha dessa armbanden och skorna i sommar tillsammans med ett par ljusa jeansshorts och ett slappt linne ? :)

fick höra av min syster att när jag hittar något jag tycker är fint köper jag samma i flera olika färger, hm, armbanden är ju ett bevis hehe,. Men för ett tag sedan köpte jag tre blusar i olika färger som förövrigt var exakt likadana ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0