Har glömt av bloggen ett tag nu

Är inte van vid att blogga så det blir nog lätt att man glömmer av den, men nu har jag massor att berätta istället för att skriva massa små inlägg:)

I fredes åkte jag och Emmie ut till Linda i Vilshärad och förfestade.
Sedan bar det in till stan, fick bli uteserveringen en sväng. Lämnade stället med söndriga glas (A) och begav oss till tre hjärtan där det var ös som vanligt:)
Träffade även på världens snyggaste Jimmy och det gjorde mig jävligt glad. Vi tre lyckades även träffa på några skånekillar som vi umgicks med haha. Trevliga som fan var dom:)
Slutade med att jag hängde med Jimmy hem och på lördagen var man inte så pigg, men vad hade jag förväntat mig??
Fast jag fick för mig att jag nästan var nykter hela kvällen men de var jag nog inte alls haha!
     
Jag och Emmie                          Skånekillen                  Min kära jobbarkompis;)            Linda, Jag och Emmie
 
På lördagen åkte jag hem till Emmelie och Rickard för att fira henne.
Var en del folk där och en viss person blev aningen full innan vi hann in till stan där Linda väntade.
Väl på tre hjärtan träffade jag snyggingen igen och det gjorde hela min kväll:)
Tänk att en sån liten sak kan få en på väldigt bra humör:)
Som vanligt blev jag och Linda omringade utav killar när vi dansade, men det är lika kul varje gång för dom dansar man ju med resten av kvällen sen :D
När tre hjärtan hade stängt drog vi till La coca där vi träffade på en kille som jag dansat med flera gånger på tre hjärtan men denna kvällen skippade jag det haha! Fick bli en liten dans på La coca istället;)
När det nästan var dax att dra hem smsade jag med Jimmy och vi bestämde oss för att vi skulle sova hos mig och så blev det :)

Igår var det två år sen farfar dog. Åkte ut till farmor en sväng och käkade våfflor och sen åkte vi till kyrkogården.
     
Födelsedagsbarnet                 Henke och Rickard          Henke blev för full;)        Farfars grav

Idag har jag varit duktig och gjort iordning i mitt rum. Har flyttat runt allt och nu kan man iallafall vara här inne:)
Beställde även en säng som kommer på torsdag, och det ska bli jävligt skönt med stor säng:)
När Tequila sover i den blir det lätt att jag sparkar ner den lilla stackaren och när Jimmy sov här höll han på att putta ner mig flera gånger, vilket slutade med att jag hade ont i hela kroppen när jag vaknade haha, men det var de verkligen värt:)

Åkte ut till Jimmy innan och kollade på film o lite sånt:)
Han är nog fan den snyggaste kille jag någonsin träffat, är väl därför jag inte sett nån snygg kille under dessa veckor vi träffats förutom honom då haha. Går inte att jämföra honom med någon annan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0