Sjuk

För tillfället är man ju då sjuk.
Var varit det sen i onsdes-torsdes.
Inte kul alls kan jag lova. Har haft feber,halsfluss och just nu är jag hesare än fan!

men utgång blev det hela helgen ändå

I fredes blev det tre hjärtan som vanligt sen blev det la coca där vi träffade nån sjukt ful kille som bjöd oss på vilka drinkar vi ville. Så det var ju nice. Han skulle göra någonting och helt plötsligt stod vi på dansgolvet med hans skärp i handen?!?! haha.
Efter det begav jag och Linda oss hem till David för att invänta vår skjuts som inte kom, så lindas mamma hämtade oss runt halv 5 på natten.

På lördagen var jag med Linda på fotbollsgolfen för att hon skulle hålla i det när hennes föräldrar var iväg.
Sen åkte jag hem snabbt och duschade och bytte om, sen åkte jag ut till henne igen:)
På kvällen mådde jag inte alls bra och kände inte ens för att gå ut, men så fick det bli ändå.
Hade inte roligt ute och var inte på bra humör, så jag kan inte påstå att kvällen blev lyckad.
Pratade även med en mördare:S hm. skumma typer det finns.

Nä nu börjar jag bli lite deprimerad.
Jag vill också hitta nån fin och snäll kille som jag kan vakna upp jämte varje morgon.
Finns det ens några såna kvar?? Hittills har jag bara träffat på idioter av alla möjliga slag.
Nån gång är det väl min tur att hitta någon antar jag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0