1 dag kvar

idag är det endast en dag kvar.. spännande
idag ska det städas i mitt rum, inte för att det finns så mycket att städa.. är ju bara att skjuta allt under sängen :D
skojar bara.. men ska städa och baka lite inför imorgon.

imorgon ska jag firas och efter det ska jag handla, göra tårta, åka in till stan, antagligen åka till farmor, sen hem och fixa mig och allt annat som ska fixas och efter det kommer folket.. stressigt? nä, inte så ;)

jag som hade planerat för att det inte skulle bli såhär men det gick inte så bra hehe

Kommentarer
Postat av: h a i d i s -

SV: okey, kul att du deltar i veckans blogg! nu är det bara att hoppas att du är en av finalisterna på fredag! :D

2009-12-17 @ 18:33:25
URL: http://haidis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0