bakis.sur.trött.ledsen

ja, det är precis vad jag är just nu.
sur och ledsen på mig själv dock..
 
ska försöka skriva lite kortfattat för jag tycker det är jobbigt att läsa en hel berättelse varje gång jag ska kolla igenom det jag skrivit innan jag lägger ut det på bloggen.

¤ dennis hämtade mig i stan så åkte vi hem till honom där cassel och ove väntade.
¤ åkte in till stan och hängde på corner
¤ runt halv tolv gick vi till tre hjärtan och där träffade jag på emmies pojkvän..
hon brukar ha sånna efter sig hela kvällen.. hela släkten som är där då förstås! själv blir man av med dom direkt för att dom försökt sen i somras. dom verkar aldrig lära sig ;)
 
blev sur senare på natten och var påväg att åka hem men bestämde mig för att vara stark och vara kvar hur ledsen jag än var. men lite innan tre hjärtan stängde gick jag till bussen.
¤ när jag väntade på bussen kom det fram en kille som frågade mig om jag varit på corner tidigare under kvällen. det hade jag ju så jag sa ja. då sa han att han hade kollat in mig när jag och dennis stod och drack öl och att han hade ställt sig vid bordet jämte och spanat in mig. hm.? vi hade konstiga samtalsämnen. kristendom och kyrkor HAHA. hur ofta pratar man om det halv 3 på natten när man ska hem från krogen? det bet iallafall inte på mig och ännu värre var det när han berättade att han går i kyrkan typ 5ggr i veckan. han ville att vi skulle fika någon dag men jag tackade nej ;) konstigt? nää inte direkt haha
¤ väl på bussen satte han sig jämte mig och jag började prata om hur snäll och omtänksam pojkvän jag har som skulle möta mig vid bussen när jag hoppar av för att jag skulle slippa gå själv i mörker, han la nog inte ens märke till att jag nämnde ordet pojkvän säkert 10ggr. skämde dessutom ut mig för busschauffören. den snygga såklart;)
puttade till honom på armen för att få hans uppmärksamhet och frågade om han hette jocke och det gjorde han ju då såklart, för det har man ju redan tagit reda på ;) han kollade lite konstigt på mig och man såg verkligen hur han började tänka massor haha. sen gick jag och satt mig och försökte glömma vad jag precis hade gjort ;)

när jag kom hem låg en snorunge i min säng och sov med datorn i knät..

haha ojdå nu blev det långt ändå fast jag kortade ner det väldigt mycket. men men haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0