Fredag

Igårkväll kom Jimmy, Jens och Martin och hämtade upp mig ute i den nya lägenheten, sen åkte vi till någon fest och efter det hoppade jag och Jimmy av hos honom:)
Att vakna upp jämte honom är nog det mysigaste som finns:)

Just nu sitter jag och funderar på vart jag ska ställa alla mina saker jag hade tänkt packa upp. Har ingen plats för allt än.
Har iallafall fått upp mina parfymer och det är även det enda jag packat upp haha!. Får väl fortsätta och klura lite på det. Ser ingen mening med att plocka upp mina tavlor osv. imed att både golv och tapeter ska bytas så allt måste ut härifrån sen igen.

Ikväll får vi se vad som händer, förhoppningsvis blir det krogen fast utan Jimmy för att han ska iväg till nått ställe och i värsta fall får ja fortsätta fixa mitt rum hela kvällen/natten fast det kanske är lika bra det hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0