Utgång med Linda

Igårkväll åkte jag ut till Linda och satt där och snackade och drack.
Sen körde hennes syster in oss till stan när hon och Fredrik skulle hem. Då bar det av till tre hjärtan där vi skulle möta Florre mfl. Men dom tyckte tydligen att de va lite folk där (fast det var helt knökat med folk) så dom drog till Idas eller något. När jag och Linda skulle dit mötte vi Sebbe mfl. och snackade lite med dom, sen mötte vi Florre,Davve,Jens mfl. och snackade lite med dom sen blev det BM där vi satt med Lindas killkompisar efter det blev det Asian där ja träffade Philip=)
Sen gick vi och ställde oss utanför B&B och försökte tvinga med Florre och dom till Tre hjärtan. Han skulle bara ner och hämta dom andra sen skulle dom komma men de gjorde dom inte för de hände lite saker haha. Jag och Linda hade iallafall kul:) Dansade och sjöng, fick även en och annan smäll i ansiktet + att nått mongo trampade mig på foten med sina klackar haha. När vi stod och dansade träffade vi två killar som vi träffade när vi var på tre hjärtan lite tidigare under kvällen. Den ena visade oss massa korttrick som vi inte förstod. Var ju inte så enkelt att bli av med dom kan jag lova. Fanns även en och annan skum typ till man hade efter sig som höll fast mig när ja dansade. När tre hjärtan hade stängt gick vi och handlade mat och satte oss i en busskur. Då kom det fram några killar som egentligen bor i norge (men var svenskar) som ville att vi skulle hänga med dom till östra stranden och nakenbada haha. Jag tyckte att dom var ganska tröga men de tyckte nog inte Linda haha.
Nån gång under kvällen sa även Jimmy att han inte skulle vara kvar i Helsingborg under natten och att han snart skulle åkta hem och då ville jag såklart sova hos honom så dom hämtade upp mig i stan och sen åkte vi hem till honom :)
Kunde knappt sova någonting inatt eftersom att jag är sjuk. Vaknade flera gånger av att jag behövde svälja men inte kunde det. Var rädd att jag skulle sätta i halsen eller något. Försökte piggna till lite sen när vi vaknade men jag var sjukt trött och är det fortfarande. Är helt slut i hela kroppen. Känns som att huvudet väger 10kg, kan inte svälja och gör ont i hela kroppen :/ Hoppas jag är bättre på måndag för då ska jag jobba.

Ikväll blir det iallafall utgång, hoppas jag:D Jag är på som vanligt iallafall:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0